ראש העיר משה ליאון: "מחויב לדאוג לכל הילדים"

אייל ראובן No Comments on ראש העיר משה ליאון: "מחויב לדאוג לכל הילדים"

משה ליאון, ראש עיריית ירושלים: לא חתמתי על המסמך של ראשי הרשויות אני חושב שזה מכתב טעות – ילד הוא ילד בכל מקום. כראש עיר אני מחויב לדאוג לכל לילדים. במערכת החינוך החרדי יש פיגור גדול מאוד.

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: לא חתמתי על המסמך של ראשי הרשויות אני חושב שזה מכתב טעות – ילד הוא ילד בכל מקום. כראש עיר אני מחויב לדאוג לכל לילדים. במערכת החינוך החרדי יש פיגור גדול מאוד. אני לא חושב שצריך לכפות משהו על הציבור החרדי. יש שלומדים ליבה ויש מי שלא. אני לא בא לפרש את המכתב, אני בא להסביר למה לא חתמתי"

"מקווה שאם החוק מחוקק, צריך שיפוי. השאלה האם הבעיה שלהם תקציבית או שנקיטת צד בנושא החינוך. לא משתמש נגדם במילים חריפות, לא אגן או אתריס נגדם, אני מציע לדבר איתם. מאחל לממשלה החדשה הרבה הצלחה. הצלחתם היא הצלחת ירושלים, הם באו עם הרבה כוונות טובות. ירושלים תמיד הייתה במרכז, אבל בהחלט יש הרבה תוכניות עימה"

"מבטיח דבר אחד לגבי הפקקים, נצא מזה במהירות. השבוע פותחים את הרכבת לכיוון הדסה למבחני נסיעה. מקווה שעד יוני נפתח את קו הרכבת עד הדסה עין כרם ונווה יעקב. ברור שהפקקים ירדו מזה" אמר ראש העיר הבירה של ישראל.

לראיון המלא



0 תגובות